BEST Enterprise Solutions heeft voor ons de afgelopen jaren veel waarde toegevoegd aan onze bestaande systemen.

Er is gekeken naar de systemen die we reeds hebben, in plaats van alles overboord te gooien en met iets geheel nieuws te beginnen. Met behulp van BEST Enterprise Solutions hebben we met bescheiden investeringen onze huidige systemen gekoppeld. Hierdoor beschikken we steeds over de juiste informatie in ons financiële systeem. Afstemming met andere leveranciers, wijzigingen op het laatste moment, ontbrekende gegevens in de aanlevering: voor alles is een oplossing gevonden.

Om alle financiële informatie efficiënt en dus snel te kunnen rapporteren is door BES een oplossing specifiek naar onze wensen ontwikkeld. Hiermee worden de interne rapportages volledig geautomatiseerd gegenereerd. De overzichten kunnen we zelf samenstellen en/of aanpassen. De managers kunnen via een beveiligde verbinding inloggen in hun online portaal om gegevens op te vragen. Gegevens vanuit verschillende databronnen kunnen worden weergegeven, bijvoorbeeld een factuur uit onze purchase-to-pay applicatie. Recent heeft men bij BEST Enterprise Solutions onze financiële applicatie in de cloud geplaatst. Dit was best een uitdaging, omdat we specifieke eisen en wensen hadden. Onder andere ten aanzien van toegang en beveiliging. BEST Enterprise Solutions ontzorgt ons ook geheel op dit gebied. Een prettig gevoel voor ons met extra zekerheid. De cloud omgeving stelt ons in staat om sneller en efficiënter te werken, ook in de toekomst. We kijken uit naar vervolgtrajecten en zijn graag bereid tot een toelichting. Neemt u hiertoe s.v.p. eerst even contact op met uw account manager bij BEST Enterprise Solutions.